دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود
سرخط خبرها

آماده‌باش تمام نیرو‌های خدمات شهری مشهد|سطح ایمنی مراکز اقامتی به طور مرتب رصد می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۶۵۳۹
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
آماده‌باش تمام نیرو‌های خدمات شهری مشهد|سطح ایمنی مراکز اقامتی به طور مرتب رصد می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با توجه به اهمیت ایمنی مراکز رسمی و غیررسمی مراکز اقامتی در مشهد گفت: بررسی و نواقص مراکز اقامتی به متولیان امر به طور مرتب ابلاغ می‌شود تا پس از تاییدیه آتش نشانی مکان اسکان آماده پذیرش زائران باشد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ علی نجفی در نشست خبری دهه پایانی صفر که امروز ۳۰ شهریور ماه در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری بر اساس ماموریت سازمانی وظایفی داریم. بحث اصلی ما رفت‌و‌روب و جمع‌آوری زباله است که در این خصوص ۶۲۰۰ پاکبان و بیش از ۵ هزار باغبان در مجموعه شهردای فعالیت خواهند کرد. در ایام تعطیلات عادی ۳۰ درصد نیرو‌ها را در حالت آماده باش قرار می‌دهیم، اما با توجه به اینکه در ایام دهه پایانی صفر با پیک زائر روبرو خواهیم بود، ۱۰۰ درصد نیرو‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

نجفی ادامه داد: در بخش جمع‌آوری زباله نیز کلیه امکانات ما در بخش امانی و پیمانکاران بخش خصوصی بسیج شده‌اند. در اطراف حرم مطهر علاوه بر منطقه ثامن مناطق ۵، ۸، ۱، ۲، ۳ و ۶ ماشین آلات به صورت ۲۴ ساعته سرویس‌دهی خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد یبان کرد: موضوع دیگری که حائز اهمیت است و به آن توجه زیادی نمی‌شود، موضوع سرویس‌های بهداشتی سطح شهر در این ایام است. معاونت خدمات شهری ۴۱۳۵ سرویس بهداشتی در سطح شهر در اختیار شهرداری قرار داده که این آمار به غیر از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی آستان قدس رضوی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز تمامی ادارات هسته مرکزی شهر مکلف شده‌اند درب ادارات را باز گذاشته و سرویس‌های بهداشتی را در اختیار زائران قرار دهند که کار سرویس دهی به لحاظ نظافت و تامین موارد بهداشتی توسط شهرداری انجام خواهد شد. ۲۶۶ چشمه سرویس بهداشتی در مساجد هسته مرکزی مشهد نیز در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

نجفی گفت: علاوه بر این نیز چند کلان‌شهر نیز اعلام آمادگی کردند که سرویس‌های بهداشتی سیار به مشهد ارسال کنند. با تمام این شرایط تعداد این سرویس‌ها به ۵ هزار مورد خواهد رسید که با برآورد سرانگشتی باز هم ۳۰ درصد نیاز زائر تامین شده است؛ لذا مردم باید در این حوزه به کمک زائر بیایند تا مشکلی برای عزیزان زائر پیش نیاید.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات ما تامین آب شرب است که این موضوع جزء وظایف ذاتی شرکت آبفا است، اما در این راستا ۳۱۹ آبخوری و آبسردکن در اطراف حرم و هسته مرکزی شهر مستقر شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل ۵۰ دستگاه اتوبوس ویژه برای محور‌های منتهی به حرم تعریف شده و افزایش ساعت کار اتوبوسرانی و قطار شهری و همچنین کاهش سر فاصله زمانی مترو نیز برای این ایام در دستور کار قرار گرفته است. همچنین حدود ۱۴ و ۵۰۰ جای پارک خودرو در هسته مرکزی شهری فراهم شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->